Söndag

å inte vilken söndag som helst... det e ju Mors dag. å det ska vi fira lite idag. ska hem till mamma kl.11 på fika.

annars idag har jag inget inbokat. tänkte kollat om det fanns nån biljett kvar till uppvisningen på "Dance center" i Skene. en uppvisning jag själv alltid brukar vara med på, men inte i år :( har inte tiden tyvärr. danserna ligger alldeles för tidigt på veckorna som gör att jag förlorar för mycket timmar på jobbet= pengar....

men tänkte sätta mig i publiken å kika på uppvisningen, å gråta en skvätt.... för att jag själv inte e på scen å dansar.... man blir sååååå fruktansvärt sugen när man tittar på uppvisningen, det kliar i hela kroppen. :)
jag får vissla å heja på mina danskamrater istället...

hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0