Lördag

upp å hoppade 08.45 idag... fixa te lite frukost, sen var det bara att hoppa in i duschen å fixa i ordning sig. Syrran, Mona kom förbi å hämta upp mig vid 10, å så drog vi vidare till Borås för att handla studentpresenter till våran systerdotter Lisa å våran brors fru dotter Elin. sen var det å leta skolavslutningskläder till Monas äldsta son Oliver, å nått nytt till Leon så han oxå får nåt nytt nu till alla kalas som vi ska gå på. :) sen var det mors dag present till mamma. vi började kika till present till våran syster Malin som fyller här snart me, men vi orkade inte kolla mer, så jag ska ta å fixa det i Kinna en dag här i veckan.

Vi drog hem istället. hungriga som vi var me. så nu e jag hemkommen å har hunnit få i mig lite mat.

Markus pappa har kommit förbi me, å ska kopiera Cypern korten å fika lite. :)

sen ikväll blir det en sväng hos syrran, Michan å familj. käka lite å kolla på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0