home sweet home... :)

ja, då vart vi hemma tidigt i morses...närmare bestämt 04.15. så när vi kom innanför dörrn möttes vi först av våran älskade lilla Maja, som stod med halv slummriga ögon i lite chock att vi var hemma, så som hon har längtat efter oss!!! :) sötnosen... jag bar upp henne å gosa med henne å pussa på henne.. sen gick hon runt å lukta på allt som vi hade släpat med oss hem :)
vi slängde i oss varsinn macka, sen var det bums i säng. renbäddad å klar att krypa ner i, det var underbart skönt. vi sov till kl.10 sen var både jag å Markus klarvakna. så vi satte på Tv:n å småkika i en halvtimme, sen steg vi upp å åt frukost med Markus mamma som har vart här å passat Maja under veckan.
vi satt å prata i några timmar, sen dök Michan upp med Alexandra, dem hade vart ute på en middagstur, så dem kom in å kika på korten från Cypern. :)

efter det åkte vi å handlade mat, vi behövde verkligen fylla upp kylen. vi har även fått i oss lite käk. så nu ska jag ner å packa upp å slänga i ett par maskiner tvätt här under eftermiddagen. resten av dagen blir väldigt lugn... kommer nog känna oss sletna mot kvällen här. Markus ska ut å klippa gräset nu me så det e fixat.

hörs lite senare, så ska jag nog ha fixat in lite kort me från resan så ni får se.... underbart fina kort, det kan jag lova er!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0