full rulle idag

idag har jag jobbat på hela dagen...

på lunchen idag åkte jag å älsklingen till "Visko" å jag fick inhandlat ett par vita converse, efterlängtat. dem kommer jag bo i nere i Cypern. :) å så fick jag köpt mig ett par nya flip-flop, har inga... å det e skönt att slänga på sig när man ska ner till stranden.
Markus fick även köpt sig ett par nya badtofflor, å även ett par till hans pappa.
så nu e vi redo för semester.

igår kväll skrev syrran ut våra Online biljetter åt oss. så nu e det me fixat.

imorn ska jag vara vid jobbet 07.30. vi ska börja med möte, sen e det jobb till kl.18. efter det e det raka vägen till Överlida där jag ska vaxa mina ben. behövligt nu kan jag säga... :)

snart e det hockey... Sverige möter Tyskland. efter det blir det sängen...

kommer in ett inlägg om en sväng på smyckerna jag köpte igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0