snön borta igen

wwwiiiieee.... skönt att se gräset igen. kanske inte ska glädjas för mycket redan, det kan ju komma tillbaka. men hoppas innerligt på att det INTE gör det!! NU vill jag HA VÅR!!!!!!!!!!!!! :)




nu ska det käkas kvälle.... å som vanligt efter det ska jag mysa ner i soffan. orkar inget annat ikväll. herregud, nu var det längesen jag var på gymmet. men nu börjar förkylningen gå åt rätt håll, så träning får det bli nästa vecka!!! :) har vart väldigt slappt det sista, men så e det när man går å blir förkyld å så.... det får ta sin tid!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vill också se gräset igen!

Varför ska vi alltid behöva lida mer här ute.. hehe

2011-03-11 @ 06:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0