redan hunnit med att vara lite hurtig

:)
å det känns sååå gött!!! 08.10 ringde alarmet, då var det bara att stiga upp å dra på sig träningskläderna. slängde i mig en banan å gnugga ögonen, fyllde vattenflaskan å åkte till gymmet. 08.30 började passet, "Funktionell styrka". efter passet vart jag helt slut i benen, tack vare spinningen oxå som sitter i än som jag var på i tisdags. :) det e gott de!!! :)

e ledig nu under förmiddagen, så ska passa på att städa lite här snart. så har jag det fixat inför helgens bravader. det kommer gäster hit både fredag å lördag. :) ska bli riktigt skoj!
imorn ska jag ha tjejkväll. Mona, Jojjo å Sofie kommer förbi. en efterlängtad kväll som äntligen ska bli av. det blir en massa gott å äta, å en massa skratt å gojaprat!!! :)

hörs senare, nu ska jag sätta igång här!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ska bli mysigt ikväll =)

Kram

2011-04-01 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0