ny vecka.

åter måndag... :)

just nu ser denna veckan lugn ut. iaf under förmiddagarna. så jag ska försöka fixa mig en massage tid för det e verkligen behövligt!!!!! jag riktigt känner mina knutar längs med nacken å skulderbladen. det blir så när man e frisör... det e där vi får våra spår. men nu har jag gått alldeles för långt, för det värker... så hoppas på en tid imorn eller på onsdag.

har en tid hos Carola Särnbäck, en jag brukar gå till. hon e super!!! men har tid nästa vecka. å jag känner att jag även behöver en nu även denna veckan. :)

idag annars har jag hunnit med några klippningar under morgonen, hälsat på Michan en kort sväng. lagat mat, kyckling med curry sås å ris. å nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe.
ska dra till jobbet igen om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0