hur ska detta sluta....?

ja, vet inte om jag ska skratta eller gråta....??? just nu skrattar jag... :)

vi ska ju som sagt åka till Cypern den 13 Maj, eftersom Egypten resan sluta som den gjorde tack vare kravallerna där nere... å NU har Syrien startat demonstrationer å elände! å vart ligger Syrien?! JO, det ska jag visa er!!!!



ja, som ni ser så e dessa länder GRANNLÄNDER!!!! :(
det behöver inte hända nåt mer allvarligt men skulle inte förvåna mig om Fritidsresor ställer in nu pg.a oroligheter i Syrien, om det nu skulle bli värre än vad det e just nu där nere...
a, det återstår att se!

kommer vi iväg så åker vi den Fredag den 13 Maj, vi får innerligt hoppas att detta e våran turdag! hehe :)

Kommentarer
Postat av: marina

Fan vad sjukt! Hoppas oroligheterna lägger sig. Men de är ju ett tag tills ni ska åka, så vi får hoppas dom hinner klara upp de tills då!=) Fredag den 13 måste vara din turdag Mari, för de va ju den dagen jag kom till jorden. Å vad hade du gjort utan mig? hahaha Puss puss

2011-03-26 @ 07:36:39
Postat av: mari svarar

Ja, det e ju det.... du kom till jorden å vi fann varann.... :) det kan ju inte vara annat än tur.... :)

2011-03-26 @ 08:20:39
Postat av: michan

Nä nu får det vara nog med otur! Cypern är ju ett eget litet land och de ska banne mig inte börja krångla för då får dom med mig o göra!!!!!!!!!! Så det så! PUSS

2011-03-26 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0