haft finbesök :)

haft fikabesök utav, Michan, Alexanra å Jojjo :) det var en evighetsen jag å Jojjo sågs så det var mycket kul att få träffa henne en sväng. Vi ska ju försöka få ihop en tjejkväll, med Sofie, Hanna å Mona me. Hoppas det blir av snart. Alla ska ju kunna, å det kan vara knepigt å få ihop. men hoppas nu på ett datum här. då ska alla komma hem till mig på käk, vin å snatter... :)

nu efter alla har åkt så slängde jag in en maskin tvätt. jag har även putsat vårat tak här i kök å vardagsrum, för det blir sotiga ränder efter vindsluckan. känns inte så fräscht att det flyger in en sån sotig luft från vinden. det sipprar ut genom den halvt uppsatta listen som sitter runt vindsluckan. vi ska ringa hyresvärden, dem får fasiken göra nåt åt detta. det blev lite renare iaf, trasan vart helt svart... den var gul innan jag började. URSCH!
nu sitter jag här i soffan, å har ont i nacke å armar efter den putsningen, får kräva en spabehandling av hyresvärden....hehe :)

nu ska jag fixa nåt å äta, sen slänga mig i duschen...

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0