förkyld å huvudvärk :(

boring!!!.... åhh, gillar inte å vara sjuk. a, hemma e jag inte, jobbar ändå. men e så täpter i näsan å huvudvärk. :( jobbigt!! man blir sååå seg.

jag får tyvärr stanna hemma från träningen idag. så nu e det 1 vecka sen jag var på gymmet, å det känns inte bra. vill ju komma igång nu riktigt ordentligt! saknar dansen så otroligt mycket. måste ju säga att det e 100 ggr roligare än å gymma å gå på pass. men jag måste prioritera jobbet i första hand. då dansen ligger för tidigt på dagarna. jag förlorar alldeles för mycket för att det ska vara värt det tyvärr. :(

nu ska jag äta kvälle. fixa en stor mugg te å kurera mig. kika på tv....

hörs mer imorn.

ps. fick hem mina sista plagg från H&M idag som jag ska ta kort på å visa er imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0