"Den hemlige miljonären"

Jag har följt programmet "Den hemlige miljonären" å jag tycker det e helt underbart!!! :) jag blir såååå berörd varje gång!
Jag tycker det e så fantastiskt med alla dessa människor som själva har det tufft å gör allt för att hjälpa andra som har det svårt i livet. å alla miljonärer som ställer upp att medverka å sen skänker pengar till olika organisationer å människor som hjälper dem med det dem håller på med. :)
Jag vill också ut å hjälpa!!! det var som nu i kvällens program då Johan Andersson medverka, att om alla skulle hjälpa till hade det blivit mycket lättare för alla där ute, det behöver inte vara pengar. att bara finnas där för dem förlänger deras liv enormt! :)

a, ett riktigt bra program!!! som väcker många tankar å känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0