Dagen med Wella :)

nu har jag lite tid att blogga :) igår när jag kom hem så gick jag å la mig, somna på direkten å har sovit som en stock hela natten..... välbehövligt!!! :) å det var riktigt skönt!

här får ni se lite backstage bilder å resultatet på modellerna:


här klipper Tomas Edlund för fullt :)

chrille som färgar en av modellerna å Jenny står där borta å blandar färg :)

koreografi övning inför visningen :)

Tomas söta syster Therese hade hand om smikningen :)

min försäljare på Wella kom förbi å sa hej :) Gustaf

visningen har precis börjat


titta på modellen jag ringat in.... en före bild innan hon blivit klippt å färgad.
å här kommer efter bilder, det färdiga resultatet:


lite skillnad va??? :) hon blev sååå snygg!!!



















ja, som sagt innan.....så var det superkul att få vara med Wella igår på deras visning :)
å det blir nog fler ggr :)



Kommentarer
Postat av: michan

Jaa du Mari... Det ser riktigt bra ut allt! Hoppas att du får vara med fler gånger! Du e duktig du!!! <3

2011-03-16 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0