Backstage

nu e jag hemkommen igen från Göteborg :)
det gick jättebra, å det var jättekul oxå!! alltid kul att få sminka en viss tidsepok.... :) nu var det 50-talet som gällde, då det var pinuppa tema. som sagt "MirAnnas calendargirl 2012" som jag hjälpte till med några modeller. jag fixa håret på Tommy å sminka å fixa håret på Johanna. :)

här får ni se lite backstage bilder så länge. det färdiga resultatet får ni se sen när kalendern har släppts. :)




MirAnna som blir sminkad av Sabina. :)

ursäkta min ställning här... men så här det att jobba i studion å liknande. man får tager vad man haver... :)






tyvärr får ni inte se det färdiga resultatet på sminkningen, glömde ta kort då. men ni får se sen på det färdiga resutatet, så håll ut!! :)

Ulf Olsson heter han som fotar modellerna vi gjorde i ordning idag. å han som hjälpte mig att fota under tiden som jag fixa Johanna var Tommy. så tack så mycket för hjälpen :)


Kommentarer
Postat av: Markus

Ser jätte fint ut Sötnos...kanon bäst

2011-03-13 @ 19:13:35
Postat av: Mona

Så snyggt så :) du är allt bäst!

Kram

2011-03-13 @ 20:45:35
Postat av: michan

Jisses vad bra det blev! Super bra Mari!!!

2011-03-13 @ 22:05:23
Postat av: mari svarar

tack alla :) det känns bra. å MirAnna blev jättenöjd. :)

2011-03-14 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0