home sweet home

vi har varit hemma sen 11 idag... jag har grejat å packat upp lite grann. slängt i en tvätt med lakan. käkat mat, å hunnit med att rensa ute på framsidan, där jag kraffsade bort skiten mellan plattorna i gången å i landet. :) blev sååå mycket finare å fräschare.

sen efter det kom Michan förbi med Alexandra... när jag å Maja har myste på baksidan. hon har saknat oss enormt i helgen. :) hon e sååå gosig!! det e hon alltid i för sig. :)
vi satt å fika lite å så. härligt å känna lite sommarkänslor igen, det var på tiden. ska tydligen bli bättre väder i helgen. å det e inte fel... :)

nu e jag själv igen å ska packa upp det sista ur min väska. å vika lite tvätt som jag fick tvättat innan vi åkte till Espevik.

Markus jobbar idag men han slutar nu ikväll, så då blir det film :)

kort från midsommar slänger jag in imorn, orkar inte idag...
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0