dålig

det blir tyvärr inga kort på mig så ofta, ska skärpa mig med det. men just nu känner man sig bara pluffsig. man e i mellan läget där man går runt å ser lite mullig ut runt magen endast. så man känner sig halv ful å sleten...

fick ett sms innan, att mitt paket från Nelly har kommit till posten, så paketet e hemma hos mig imorn. :) hoppas hoppas hoppas klänningarna passar nu. den ena hoppas jag även passar om 6 veckor då jag förmodligen ska ha den på bröllopet. :)
så den ena får ni ju inte se än, men den vita som jag har lagt in å visat er ska jag testa å fota med den på. :)

nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. har vart seg idag. fortfarande ont i huvet å täpter i näsan. man orkar ingenting. ingen energi för fem öre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0