åhhhh...

kikar resor... :) kanske e sugna på att dra iväg igen!! i mitten av augusti lutar det mot i så fall. Rhodos...
sitter här vid datorn å drömmer mig bort...

det e mycket man vill!!!

tillbaka till verkligeheten... :)

idag har det vart fullt upp, jobb å efter det lite ärenden.... hämtade ut min Iphone som jag fick hem idag. ska bara lära mig den nu... så jobbigt å lära sig nya telefoner. men ett måste, för min har lackat helt å hållet mer eller mindre. men det tar ju ett par dagar tills mitt nr förs över till det nya simkortet så jag får hålla ut lite till...

ikväll har vi bara tatt det lugnt, käkat revben, potatissallad å vitlöksbröd.
ska om en sväng ut till förrådet å hämta in våra väskor å börja kika på vad man behöver packa med sig till Espevik. både sängkläder å annat som ska me.... så det e lite å tänka på...

blir nåt sms-inlägg i helgen. sen på söndag blir det lite större inlägg + kort från helgen... :)

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!! :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie-Christine

Mari! Blev jätteglad över att höra att du väntar barn. Var nu riktigt, riktigt rädd om dig/er!!!!!!! Ser fram emot att få träffa dig o Mona på bröllopet! Stor Kram från Marie-Christine

2011-06-24 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0