15 veckor

idag har jag gått 15 veckor.... :) en lång väg kvar att vandra. men kul e det!!

mår toppen får jag säga. men märker att jag inte kan äta så mycket till frukost. det tar emot väldigt fort. jag mår inte illa eller så. men det vänder om jag äter för mycket å antagligen för fort. jag stressar lätt på morgonen innan jobbet väntar. man går upp i sista minuten. å det e inte så bra för mig märker jag. igår spydde jag efter frukosten. åt alldeles för mycket å för fort. så det bara vände för mig med en gång innan sista tuggan skulle ner.
å idag fick jag spytt pga tandkrämen som kan orsaka klökningar å det gjorde den på mig idag. åt frukost å precis efter sista tuggan svaldes hade jag tandborsten i munnen å då vände det med en gång. jag mår aldrig illa utan det blir av en ren reaktion för min mage...
så får ju iaf tacka att jag inte mår illa. för det hade vart jobbigt!!!

så hädanefter måste jag äta lugnare å kanske vänta med tanborstningen en stund så maten hinner skunka ner lite. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0