väntar på min älskling

han jobbar... själv har vilat i soffan i nästan 2 timmar, det var behövligt!! :) fortfarande jättetrött.
har fått vikt lite tvätt å hängt upp en på tork... packa upp det sista ur resväskan tar jag senare ikväll...
på vägen hem ska Markus handla med sig baguetter å skagenröra... mmmmm, e så sugen!! vill ha det nu! e hungrig! :)

imorn 08.30 ska vi vara hos barnmorskan Elisabeth, kolla ultraljud. längtar!!! ska bli såååå kul! hoppas jag iaf, bara allt ser bra ut. jag e så jäkla nojig alltså. trodde jag aldrig, att det skulle vara så jobbigt. att man skulle vara så orolig över denna process som sker inom en...

nä, nu får ja hitta nåt att smaska på, magen kurrar!
se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0