Tylösand

nu har jag bokat in en liten spatripp åt mig å älsklingen :) ska bli såååå underbart gott!!! vi åker på måndag ner till Halmstad, "Hotel Tylösand". det blir en övernattning med spa.



längtar..... :)

ska även unna mig en:

MAMMAS MAGE – 50 MINUTER
Vår sköna behandling för gravida är avslappnande
och balanserande, men gör dig samtidigt glad och
upplyft. En body scrub ger din hud ny lyster och
efter dusch följer en avslappnande och mjukgörande
helkroppsmassage. Den underbara kroppsoljan
innehåller extrakt av citronmeliss och kardemumma
från svenska odlingar, och doftar av cananga och apelsin.
Pris 695:–

det e jag värd!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

A där e det fint kan jag lova:)

Vi va ju där med jobbet när de firade 10- års jubileum

(då var det även bara en vecka kvar innan Thea dök upp i våra liv;))

2011-07-15 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0