PUH!!!

har just nu suttit å kollat bland mina bilder..... alla mina bilder sen -06 ligger i datorn å é ej sparade nånstans...det hade inte vart skoj om datarn krascha en dag... då har jag inga minnen kvar i bild! :( så jag tog mitt förnuft till fånga å har börjat lägga över bilder på skivor. jag har nämligen närmare sagt 13 182 bilder jag ska spara.... :) hehe. det e en del om man säger så. så jag har lite å pyssla med i ett par dagar nu... vill få lite ordning me, så jag ska ha olika teman på skivorna så man lätt kan hitta det man söker om man vill använda sig av dem till nåt i framtiden.

vädret hurrar man inte för så då får man pyssla med sånt här under semestern. det e faktiskt jäkligt gott det me å få gjort sånt man skjuter efter sig annars.
ska försöka hitta en dag nu innan Sthlm trippen, å rensa ute i förrådet. det e sånt man bävar för, men det e bra om vi får gjort det nu innan en annan blir för rund för att få plats där inne å orka lyfta å greja med sånt. det e verkligen nåt vi måste ha gjort innan lillgrabben kommer, för sen kommer det inte hinnas me. :)


nu om en sväng blir det en tripp till Espevik, kalas för Melina som fyller 15 år. sen ikväll blir det en sväng till Skene, hem till Jimmie, Christina å Melvin på grillkväll. ska bli mycket trevligt!!! :)

hörs mer imorn gott folk. önskar er alla en trevlig afton!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0