Överlida dagen

igår som sagt var vi i Överlida...vi åkte direkt efter jag hade jobbat en sväng. Vi firade Daniel som fyllde år på midsommarafton! 28 hela år har han blivit. :)
kameran glömde vi tyvärr... så inga kort å bjuda på...
men vi började med lite käk å fika hemma hos dem. sen drog vi bort till sjön (näset) där det var tipspromenad å metartävling. Oliver å Leon fick 6 fiskar tillsammans. :)

sen drog vi hemåt till dem en sväng igen innan det var dags att dra ner till ankrejset. ingen utav oss vann nåt tyvärr!! :(
efter det gick vi till Överlida hotell å käka. det tog sån jäkla tid att få in maten bara, 1 timma å en kvart fick vi vänta. under all kritik!!! jaja...maten slank ner till slut. efter det satt vi kvar en sväng innan vi drog hemåt. trötta som vi var. jag somna på direkten när jag slängde huvet på kudden. sov till kl. 10 idag. det var skönt att få sova ut. det behövde jag!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Fin blogg! Kolla in min vettja och lämna gärna en kommentar! :D

2011-07-03 @ 19:33:04
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0