ett kvällsbesök

ikväll var vi uppe en sväng hemma hos Pia, Andreas, Engla å Thea. våra gamla grannar som flyttade till ett hus för 2 månader sen. vi har inte haft tid å kikat upp förrän nu. skönt för dem me å få lite ordning innan man klampar in. :)

det finns å fixa me, men när dem blir klara med allt kommer det nog bli jättefint!! fint område, nära till skog å sjö. :)

ska alldeles strax ner å lägga mig, läsa lite ur min bok, å sen försöka hoppas på en bättre sömn denna natten. för inatt låg jag mer eller mindre å bara hosta... fasiken vad jobbigt det e!! när det bara ligger å kliar i ens hals. hjälper inte med några halstabletter. :( drar till vårdcentralen på tisdag om det inte blir bättre.

imorn hinner jag inte dit... för imorn ska vi utforska Göteborgs södra skärgård. :) ska bli mysigt. det sägs vara väldigt fint där ute. å när man bor soppas nära får man ändå ha vart där å sett vår fina skärgård. :)

kameran åker självklart me, så kort får ni se...

adios sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0