det var på tiden...

....att man fick tillbaka lite sommarkänslor igen. idag har det varit underbart härligt ute!!! jättevarmt!

Michan, Anel å Alexandra kom förbi å käka lite smörgåstårta. å till efterrätt bjöds det på vaniljglass med stekt banan i honung. :) inte fel!!! 

efter att dem vart här åkte jag å Markus å slängde skräp, å tanka upp bilen. har även fullt på med olja, så nu e vi redo för långfärd imorn bitti. :) STHLM HERE WE COME!!!!!!! :) det var inte igår....ska bli riktig mysigt! vill ha 1 dag eller 2 till där uppe, blir lite stressigt. men lite ska vi hinna med på 1 1/2 dag vi får i stan. sen resten av vistelsen vankas det bröllop. :)
Amelie å Fredrik ska vigas. :) ska bli såååå skojsigt! Jag ska fixa Amelie i håret å i make-upen.  
vi drar redan kl.08.00

ikväll ska jag åter träffa Michan å c/o. Markus e med ett par kompisar på lite ölkväll. så sitta här själv e inte så kul.
ska slänga mig i duschen nu, sen ska jag dra mig...

säger adios så länge!!! datorn hänger med till Sthlm, så slänger in ett blogginlägg när vi kommit upp å så....

Kommentarer
Postat av: Pia

Kör försiktigt nu!

2011-07-28 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0