Borås

idag har vi även hunnit med en sväng till Borås. Vi var på "Barnvagncentralen" å fick beställt allt från barnvagn, säng, skötbord, babybjörn sele, madrass, täcke å kudde.... :) 17.600:- fattigare. men vi fick ju 1500:- i presentkort.....wwwweeeeiiii :) så generöst av dem....hehe, så med det presentkortet blir det att köpa en barnvakt. :)

nu e jag helt död....så trött!! sover så dåligt på nätterna, har kommit in i en dålig fas genom att vakna mitt på natten å inte kunna somna om på flera timmar!! SUCK!

Markus pappa har vart här en sväng nu. resten av kvällen blir väldigt lugn... läggdags tidigt känner jag.

imorn drar vi igen, då till Espevik å hälsar på Marina, Tobbe å Sigrid som e nere i stugan å passar hunden Svante medans Marinas föräldrar e i Danmark på lite äventyr. :) vi stannar över natten tror jag.

med det säger jag adios så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0