söndag

i morses åkte jag hem till mona i Överlida. vi hade tid hos Roxana för å vaxa oss. gött å slippa raka sig nu när vi e iväg i solen, 5 dagar kvar. :)
som jag längtar nu.

kom hem vid lunchtid. åkte om mataffären på vägen hem å inhandla lite grejer te middagen. jag fick ett gott recept utav Roxana. hon hade bjudit sina gäster på det igår. :) kyckling i ugn med en massa gott gott till. :) å det var riktigt gott! så det kommer jag laga fler ggr.
så nu e jag å älsklingen mätta. vi ligger i varsinn soffa å jäser.... hehe :)

snart ska jag fixa kaffe. sen e det storstädning som jag inte hunnit med ännu.

ikväll blir det handboll. Sverige-Kroatien. kan bli tufft för Sverige, men hoppas hoppas vi tar det.

snart dyker det upp lite bilder med den nya kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0