sista dan

sista lediga dan.. sen e det åter jobbet imorn. men denna vecka e det bara 3 arbetsdagar, så det ska nog gå undan... :)

underbart väder ute, som det vart nu hur länge som helst. e ju inte lika kallt längre så nu skulle man ju egentligen passat på å vara ute. men jag e för slapp helt enkelt. kommer inte utanför dörren. bra att man har fönster iaf så man kan kika ut på det vackra vädret :) hihi

måste börja röra på mig nu, känner mig som en flötburk just nu. det blir verkligen ingenting nu när inte dansen e igång. mår bättre av å träna. så nu måste jag skärpa mig. får börja med lite hemmaövningar eller nåt. :) 

nu ska jag fixa te lite käk.
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0