har röjt!!

tidigare idag röjde jag ut julen, nu får det vara bra. :) det enda som e kvar e adventljusstakarna. dem får vara kvar i en vecka till. å så står även en torr gran kvar utan kulor å lampor, den åker ut imorn. :)

nu vill jag ha vår!!! längtar till värmen nu! men snart får vi lite varmare väder, i en vecka iaf. ska inte bli fel... å förhoppningsvis få lite färg. e ju gråare än gråast i hyn nu. inte så snyggt!

michan med familj var här precis på fika.

men nu e man ensam igen... markus jobbar idag + natt. så får se vad som händer ikväll. kommer nog lägga mig tidigt, e redan helt slut.


Kommentarer
Postat av: N

Happy New...



Tänkte höra med dig om dina spetshandskar kommer från Indiska? Se länk : http://mariisacsson.blogg.se/images/2009/img_5388_38371530.jpg

Undrar om du kan sälja dem till mig för 120 kronor. De har kostat 39 kronor från början, om det är de spetshandskarna. Maila mig i så fall!

Mvh N.

2011-01-01 @ 18:01:07
Postat av: mari svarar

Hej,

Jag kommer inte ihåg vart jag köpte dem, tror jag beställde dem på nätet. Men jag vill tyvärr inte sälja dem.

Men det kommer nog komma ut mycket sånt nu i butikerna till våren å sommaren :)

2011-01-01 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0