underbart väder

även om jag inte orkar ut... så e det underbart å se solen framme. själv mår jag bättre över lag, men matsuget e fortfarande segt. men jag äter å så å inget kommer upp så det e bra!! :)

jag håller på å tvättar.... sååå skojsigt. Markus jobbar dygn så han ser jag först igen imorn bitti :( blir själv här hemma idag. funderar på att sätta mig på en stol på balkongen med en filt å få lite sol på mig.
ska ta med kameran ut me, å ta några kort med den nya kameran. inga jätteroliga kort kommer det å bli eftersom utsikten härifrån hemmet inte e den roligaste. mest en massa hus å så..... men men, kanske kan fånga ett fint kort på min lilla Maja som gassar i solen. :)

hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0