söndag

det e helt underbart att vakna upp till detta vackra väder.... solen skiner in genom rutan i sovrummet å fåglarna sjunger sin morgonsång :)

nu har jag stigit upp, å ska käka lite frulle. sen om en timme ung. kommer mamma å syster på besök. ska fika lite å så ska dem få se kort från våran korta vistelse i Egypten. :) hann ändå ta 140 kort på 2 dagar :)

sen ska jag fortsätta städa här hemma, kom inte så långt igår.... :(

igår förresten var vi hos marina å c/o. fick jättegod mat!! ryggbiff, potatisgratäng med hemmagjord beasås. å jag testa att göra den co-co glassen som en av deltagaren i "halv åtta hos mig" gjorde i veckan. :) den blev god. å till det hacka jag ner färsk ananas.
fick åka hem lite tidigare än tänkt. vi hann aldrig med nåt spel å så... för stackars lilla sigrid var jätteledsen. hon höll på å pilla på öronen hela tiden, så kan vart nåt där som inte var som det skulle. å det gör ju sååå ont. stackarn....hon åker på det ena efter det andra. :(
men trevligt hade vi så länge det vara :)

hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0