måndag

å åter en ny vecka!!! :)

hade sovmorgon idag, men ändå var jag jättetrött när jag skulle gå upp. tänkte jag skulle komma upp i tid så jag hade nån timme att bara strosa runt i min morgonrock med en kopp kaffe i handen. men som sagt så vart jag för trött för det, så jag sov en 1/2 timme till. var lika trött efter det, men ställde mig i duschen å blev lite piggare. hann med en snabbkaffe iaf. :) å till min överraskning när jag kom ut ur duschen satt Markus i soffan. han e ledig idag, å det händer aldrig att han går upp tidigt då. men han var söt å sa: att vi kunde äta frukost ihop :)
annars sover han lätt till 11, 11.30..... nu kom han upp 09.30. wow säger jag! :)

har jobbat tills nu, ska äta lite kvälle, e vrålhungrig!! sen blir det Tv resten av kvällen. e jättetrött!!

imorn e jag ledig under förmiddagen, ska fixa lite ärenden. måste till Borås å om make up store å inhandla lite smink. ska ha brud på lördag. å behöver lite grejer till det. :)

ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0