lördag

å denna dag ska bli mycket trevlig å mysig!!

har precis tatt en morgondusch, ätit frulle, tatt mig en kaffe...
ska ner å få på mig lite kläder, ut å fixa lite ärenden. sen när jag kommer hem ska jag fixa här hemma. städa å så...

sen till lunch kommer michan med familj hem till oss på käk. det blir laxgryta med färskpasta. :)

sen ikväll ska vi hem till marina å c/o på käk å melodifestivalen. vi ska fixa till efterrätten, sitter å funderar vad man ska hitta på.... får se, har en idé :)

hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad blev det för mumsigt?

2011-02-19 @ 19:40:30
URL: http://livetpalillajonsgata.blogg.ae
Postat av: mari svarar

det blev co-co glass å färsk ananas :)

2011-02-20 @ 09:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0