flängt runt

idag började jag dagen med en tur till Borås å åkte om "make up-store" å inhandla lite smink till bruden jag ska ha på lördag. :)
sen gick jag om H&M å fick med mig ett plagg hem. :) alldeles gratis! berättar mer om det imorn å en bild kommer då oxå.

sen åkte jag om Marina på jobbet. Fick köpt mig ett par nya gardiner till köket å lite dukar till det. :) har satt upp dem nu ikväll. här ser ni resultatet:




e sååååå nöjd!!! blev jättefräscht!!!! :) å så lite fina tulpaner till det!!! :)


har även jobbat idag, å nu ikväll efter jobbet så stack jag iväg på spinning. så nu e det dags för kvälle å tv resten av kvällen. :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Så fint det blev =)

Härliga färger, får ta en titt en dag.



Kram

2011-02-23 @ 15:35:42
Postat av: Marona

Blev ju skit bra bruttan! =)

2011-02-24 @ 17:33:22
Postat av: mari svarar

ja visst blev det!!! :) tack vare dig!! :)

2011-02-24 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0