ännu mer sur...

.....fan! jag e så sur över att fått lämna Hurghada tidigare. slår vad om att det hade vart lugnt att stanna kvar. på turistorterna e det hur lugnt som helst. å när man e på ett inhängnat område som vi var så e det hur tryggt som helst. det var så stort där vi var så det kändes som en by med allt som man behöver fanns där.

resebolaget "Solresor" tex, håller kvar sina gäster till sina odinarie tidtabeller, så dem som ska resa hem först på fredag då vi oxå egentligen skulle resa hem får stanna tills den dagen. å det känns ju jävligt surt. eftersom vi inte får igen denna resa fullt ut, å våran resa vart ju helt paj, nu när den avbröts. dem 2 dagar vi fick kunde ju kvitta. å hade Detur hunnit hålla kvar oss i Sverige hade vi fått igen hela summan. nu kommer vi knappt få hälften. :( å det fula "Detur" gör är att när jag ringde dem igår å skulle kolla av läget. så dem man pratar med får inte uttala sig eller räkna ut vad vi kommer få tillbaka, utan det skickas vidare till "ekonomiavdelningen", som en annan inte kan få kontakt med. så = vi har inget att säga till om!!! det e piss!!! för nu kommer dem bara räkna ut de dagar vi har missat, men inte de dagar vi har fått semestern förstörd där nere genom att vi endst fick gå inne på hotellet å vänta på info om när vi ska bli hemskickade etc.... TACK FÖR DEN!!! kommer aldrig mer bokaDetur efter detta. det blir ingen bra reklam för dem hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, folk dör, just nu, i detta land, en diktatur, som du valt att åka och semestra i. och du sitter i trygga sverige och klagar över att få en resa halvt inställd. tänk på situationen lite istället för att klaga på något som bara några få människor i världen har ens råd att göra.

2011-02-04 @ 11:54:11
Postat av: mari svarar

vi boka denna resa till hurghada dit innan kravallerna började, vi hade inget val att kunna avboka för att Detur valde att skicka ner oss ändå, efter det har pågått i 4-5 dagar. det e där jag TYCKER dem gjorde fel. att skicka ner oss ÖVER HUVUD TAGET!!!! å det står inte dem för, det misstaget dem valde att göra. det e det jag e sur över. att man inte kan få prata med nån om detta ärende. dem väljer att GÖMMA SIG!

jag själv tycker det e jäkligt fegt! Det e våra pengar dem "leker" med. För hade dem varit smarta nog å avböjt i tid innan vi blev nerskickade hade vi kunnat åka nån annanstans eller fått pengarna tillbaka.

å då tycker jag att Detur kan ta på sig det misstaget dem gjorde att skicka ner oss från första början. å återbetala denna resa.

detta var min sambos pappas 50-års present, å han har inte vrit iväg sen -99. så det e inget han gör ofta, reser...

så det e la det som gör en mer sur... att det just nu ska skita sig, när han väl kan få komma iväg på en tripp.



2011-02-04 @ 14:21:34
Postat av: Niina

Jag har också sjukt mycket problem med detur! Kommer absolut inte resa med dom, efter att dom ställt in min resa och jag har nu fått vänta över en månad på att få tillbaka mina pengar!!

2011-03-09 @ 13:59:24
URL: http://www.nattstad.se/niinaa89
Postat av: Niina

Jag har också haft jätte mkt problem med detur! Kommer heller aldrig mer resa med dom efter att jag nu har fått vänta över en månad för o få tillbaka mina pengar för de ställd in min resa!

2011-03-09 @ 14:03:30
URL: http://www.nattstad.se/niinaa89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0