i v.40

ja, som sagt så e jag inne på "sista" veckan... kan gå 2 veckor till om jag har otur...
än så länge verkar han stortrivas inne i magen :) 5 dagar kvar till den beräknade dagen, 11 december. hade även ett annat datum först, 13 december. så allt där i mellan räknar jag som i tid... :) så 5-7 dagar kvar.

men han e välkommen redan nu!! blir så rastlöser av denna eviga väntan. hur ska jag tackla detta om jag går över. :/
a, det får jag ta då... :)

bara han mår bra å allt e OK! så spelar det ingen roll när han dyker upp. men väljer han att gå över tiden, så e det han som får skylla sig själv när han kommer om ett par år å klagar på att han fyller så sent på året...hehe :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så spännande! Jag kikar in här jämt och hoppas på att det är på G:) Tilde startade på dagen, Alfons över en vecka sen! Kram!

2011-12-06 @ 20:03:45
URL: http://hannabengtson.blogg.se/
Postat av: mari svarar

a, man vet ju aldrig när dem bestämmer sig för att titta ut, det e nog det som e det jobbiga. :)

2011-12-06 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0