God jul

Då var det julafton :) synd att den lilla snö vi hade i 2 dagar här tidigare i veckan försvann. Jaja, vad ska man göra? Det bästa av situationen å njuta ändå! :)

Just nu sitter jag i sängen å ammar lillefisen. Sen blir det att stiga upp å själv få i sig käk. Han tömmer min magsäck me, kurrar i min mage konstant känna det som, men hinner inte äta nåt mellan måltiderna, som nu för tiden blir väldigt oregelbundna.

Vägde mig för några dagar sedan, kan vart i torsdags då Neo var 1 vecka gammal. Då såg jag att jag väger 0,5kg mindre än vad jag vägde innan jag blev gravid.
Å jag känner mig svag i kroppen, så det e nog mycket av musklerna som mer eller mindre inte finns där längre, så det ska bli otroligt skönt att få börja träna igen här om ett par veckor.
Magen e redan borta, den försvann i veckan här.... Skönt att det gick så fort! Det trodde jag verkligen inte. :)

Hörs senare gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0