åhh varför....?

tycker det e jättehärligt med den lilla snön vi äntligen fått nu, genast mer julkänsla!!! :)

men så satt jag å kika tillbaka på Thailandsresan jag å älsklingen var på för snart 2 år sedan.... det skulle jag inte ha gjort.... fasiken så gott det hade vart! :)


phi phi

det klassiska fotot vid Maya bay.

det klassiska hoppfotot :)

jag å min älskling. (ska bli skönt att få träffa på den magen igen) :)

markus som snorklar

så här kan en dag se ut... :)

eller så kan det se ut så här :)

eller så här...


men vi har en underbar tid framför oss nu!!! :) så om några år e vi där igen med våran lille grabb! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh, hur härligt såg inte det där ut då? Har alltid velat åka till Thailand. Lycka till med bebben :)

2011-12-08 @ 13:07:00
URL: http://dekallarmiglina.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

Tack Lina! À dit måste du åks, helt underbart!! :)

2011-12-08 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0