veckan rullar på

imorn e det redan torsdag... :) tiden rullar på, härligt!!!

idag e det 4 veckor kvar tills vi åker till London. :) wwwweeeeiiiiii
ska bli sååå kul å härligt med en liten semestertripp! den sista nu på ett bra tag! :)
men lillgrabben e efterlängtad, så det gör ingenting!!

idag har det vart jobb, annars lugnt. fick lite långlunch idag så jag hann vila lite lunch, behövligt. var så trött! trodde jag börja få järnbrist. jag gick upp till barnmorskan innan jobbet börja igen men mina värden såg jättebra ut. så det e la bara värmen. å att jag har sovit ganska dåligt den sista tiden. det e först nu dessa 2 nätter som jag sovit bra. nu när min rethosta har släppt.

ikväll ska det bara slappas framför tv:n innan det e åter sängen som kallar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0