idag har det vart full rulle...

idag har det vart lite lagom med jobb.... besök hos syrran på en kaffe, åkt å handlat, hängt upp en tvätt å slängt i en ny tvätt, lagat mat, hämtat Markus på jobbet, jobbat lite till.
åkte hem å vänta in Marina som kom med presenter :) gullig hon e!! jag fick handdukar från deras super snygga märke "Grand design" å jättefina temuggar från designern "Camilla Engdahl". jag fyller nämligen hela 27 år imorn. men imorn e vi inte hemma för imorn e det LONDON som gäller!!!! wwwwwiiieeee.... då ska jag å älsklingen fira!!! :)

har inte ens börjat packa, har inte ens börjat fundera på vad jag ska ha med mig. men jag har hela morgonen å förmiddan på mig imorn så det ska nog lösa sig!

nu ska jag ladda inför sängen..... å sappa framför TV:n. 

natti...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0