en tur...

idag har jag å Alexandra vart lediga under förmiddagen, så vi bestämde redan i förra veckan en tur till Borås tillsammans. :) hon ska ju oxå ha en bebis men 8-9 veckor efter mig. ska bli kul!! :) vi kikade lite på mammakläder, å hon fick köpt sig ett par chinos som även jag har. dem e jättesköna. dem kommer från H&M. annars har inte H&M nåt att erbjuda tyvärr. deras jeans e förskrämliga. riktigt fula!! för ett par veckor sedan köpte jag mig ett par mammajeans från Nelly, å dem var jättefina!!! har haft på mig dessa plagg men har nog inte sagt att det e mammabyxor. ska ta kort å visa vilka jag menar. det kommer in imorn... :)

nu efter lite jobb har jag hunnit med en rejäl kvälle, å ska snart lägga mig i sängen å läsa lite innan det e dags att sova...

hörs mer imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0