en jädrans spik

fasiken oxå!!!

igår morse när jag åkte till jobbet märkte vaktmästarn som bor å jobbar i samma hus som jobbet ligger i att det bakre däcket inte såg bra ut, att det var väldigt lite luft i. jag åkte å kolla detta på Meca i Kinna å han fyllde på med luft. han hörde inte att det pyste, så jag skulle hålla koll på det över dagen. men idag när Markus pappa var besök hemma hos oss så gick han ut å kika å såg spiken i däcket.
så imorn ska jag lämna in bilen så ska dem på Meca plugga igen det hålet.

tur i oturen får man väl säga. tur att det inte har hänt nåt nu när vi har bilat till Sthlm å tillbaka. tänkte på det värsta senariet nu efter man såg det däcket. PUH!!!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har Markus satt en spik i däcket nu så han ska slippa köra? ;)

2011-08-05 @ 08:17:58
Postat av: Anonym

hahaha... a kan ju vara så... :) hade jag inte vart gravid kunde jag gissat på det. han har ju lite å ta igen om man säger så. :)

2011-08-05 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0