Tyvärr har jag ej hunnit bloggande idag, e...

Tyvärr har jag ej hunnit bloggande idag, eller rättare sagt så har jag inte hunnit sitta ner över huvud taget.... full rulle idag Först jobb till 16, sen handla det sista inför kalaset, å vidare hem å fixa det sista. Som tur var fick jag å Markus hjälp utan hans mamma som kom direkt efter jobbet å hjälpte till att fixa pastasalladerna. Så vi hann med allt precis innan första gästerna anlände. :) vi blev 18 st ikväll, å det räcker till. Helt plötsligt känns det som att man bor trångt å litet... :) men det gick vägen å allt flöt på som det skulle. Men nu e jag helt slut. Så natti natti alla. Kort kommer imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0