påskafton

har börjat dagen med att fortsätta med min storstädning... jag började igår med att puttsa alla fönster å sen städa jag bakom spisen å även bakom kyl å frys... å där bakom kan jag säga att där var det inte fräscht nånstans....fy fan alltså! vi flyttade in här juni -09, å då ska dem som lämnar hemmet flyttstäda som dem inte hade gjort bra. så David hyresvärden gav dem ej godkänt plus på mycket annat som dem inte hade utfört korrekt. men i vilket fall som helst. dem hade inte städat bakom kyl å frys på flera flera flera år.... så jäkla äckligt. det trodde vi ändå att dem hade vart schyssta å städat upp efter sig. men icke!!! å efter som vi trodde det eller rättare sagt tog för givet, så har vi själva inte dratt ut kyl å frys förrän nu....
här har ni bildbevis.....på hur jäkla äckligt dem förra hyresgästerna lämnar efter sig... blääää!!!


här e bakom frysen..... nice va? urk säger jag!!!


idag har jag som sagt fortsatt min städning, jag har torkat över alla köksskåp, på alla köksluckor, diskmaskin, ugn mm..... sen i eftermiddag ska jag fortsätta med städet. men nu ska jag åka å handla lunch till mig å mamma. :)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0