Från gårdagen, här sitter vi på Incontro å...

imag1569 (MMS)

Från gårdagen, här sitter vi på Incontro å käkar lite å njuter av det underbara vädret. Vi hade jätteskoj igår. Robert Gustavsson gjorde sin show jättebra. Vi var hemma igen vid 00.00 då vi avslutade kvällen på Heaven 23 uppe på Gothia. :) dem stängde vid 00, så då kosa vi te sängs. :) Idag kom vi hem redan vid 10.30, vi åkte direkt efter frukosten. Har suttit på balkongen ett par timmar. Det sista höll jag på att tuppa av, det var sååå varmt. Men klagar inte. Det e helt underbart! :) kl. 17 åkte vi till Michan å c/o, vi var bjudna på lite grillning. Var riktigt gott. Ikväll har jag fått städat undan vinterkläder, å smått börjat städa nedervåningen. Ska fortsätta imorn... nu får det vara bra för idag. Ska lägga mig i sängen å kika på tv.... sen lägga mig tidigt. Imorn e det åter jobbet. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0