åhh redan.... :)

eller.....rättare sagt, wow. han har fått tummen ur. lite iaf... jag talar om en fotograf som jag var hos å blev fotad i januari 2010, alltså över 1 år sedan!!! men fick 3 bilder. en e jag inte så nöjd me, så den visar jag inte. å dem andra har jag sedan innan.... men en hade jag endast i svart-vit, men nu fick jag den bilden i färg. så ska visa er... udda bilder, men det e det jag älskar!! :)

Fotograf: Heine Peters



å den här hade jag sen innan oxå, men nu e den redigerad :)

vi fotade några mer teman, å dessa 2 teman jag har här skulle man vilja ha fler av, men får hoppas att man kan få dem en dag, om 1 år kanske.....hahaha :) å så vill jag ha kort från dem andra teman vi fotade me... så, kom igen nu Heine, jobba jobba jobba!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0