söndag

å en härlig sådan.... :)

underbart att få se solen när man stiger upp på morgonen :)
lite senare här så ska jag, michan, adam å alexandra gå tipspromenad vid skutesjön. ska bli jättemysigt!!! :)

igår vart det 25-årsfesten i Holsjunga. det var bra, kul att träffa allt gammalt folk man inte sett på länge. :)
men senare på kvällen när det gick utför för dem flesta, å en annan e nykter på det, så blir man ganska så trötter. men e inte riktigt med på samma nivå om man säger så :) men det var jäkligt kul att se hur alla bar sig åt.... fy.. alltså en annan tänkte ju... att jag aldrig ska dricka mig redlös nåt mer å se ut så där som ett antal gjorde igår... men man fick sig några goa skratt iaf!! :) hehe

hörs lite senare idag, måste ju byta om nu innan jag drar iväg. sitter fortfarande i morgonrocken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0