oj oj oj

vad klockan tickar iväg fort nu för tiden....
har inte hunnit med bloggen alls dem sista dagarna.....å det e väldigt tråkigt!   :( sorry för detta!

idag har jag jobbat hela dagen å lite till känns det som. hade knappt lunch. fick slänga i mig maten mellan kunderna.... å idag hade jag även glömt min antibiotika hemma + att jag glömde att ta den i morses, så när jag hade satt färgen på en kund å satt henne i värme så for jag hem snabbt å hämtade min medicin, så jag kunde ta den till lunchen. PUH säger jag, men tur att man bor nära jobbet. å att jag hade bilen. :) sen var det bara att ta hand om kunden igen.... hehe :)

nu har jag precis kollat på ett avsnitt av "True blood" :) det e ju så bra....

ska snart kosa te sängs, upp tidigt imorn. å en fullspäckad dag på jobbet väntar.

hörs mer imorn... har nu tatt kort på presenterna, men har inte lagt in dem i datarn ännu tyvärr... kanske kör genom mobilen imorn istället... :)

natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0