tisdag

då var denna dag gjord! :) jobbade en sväng i förmiddags. annars har jag vart ledig.
jag å markus tog tag med att tvätta våra plåtfälgar som ska på våra nya vinterdäck. sen efter det så åkte vi å tvätta bilen. så nu blänker den så fint. å så luktar det så gott i bilen nu när den e nyputsad. :)

å nu ikväll har jag dansat.småseg vart det idag. men blev så glad efter sista danspasset då vi avslutade med att stretcha. å jag kom ner i spagat :) det bara släppte... sååå skönt att kunna göra det igen :) det var inte igår om man säger så! :) men kan bara med höger ben fram. har aldrig kunnat med vänster ben fram, men det ska jag jobba på nu denna terminen. å att gå ner i split känns omöjligt. det går bara inte...

nu ska jag slänga mig i soffan.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0