strosar

börjar dagen med en runda i hemmet i min morgonrock. har även hunnit med en morgon dusch. :)
har laddat kaffekokaren, å ska ta mig en kopp nu tänkte jag. å lite frulle på det!

sen får jag snart börja fixa te mig lite, inför dagens bravader.... full rull idag nämligen. :) kul kul!!!

mona kommer hit om ett par timmar. vi ska först dra te Lerum till min syrra Gunilla där vi ska fira Lisa som fyller 18 år å Emma som fyllt 16 år.
sen ska vi vidare te Gbg å möta upp, Emma, Ida, Hanna, Fanny, Nathalie, Sara, Jenny å Maria. vi ska först käka på restaurang å sen efter det vidare te skandinavium å kolla på Ladies night. :) WWWEEEEIIII!!!!!!

hörs mer senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0