lördag....å full rulle

nu e vi precis hemkommna från kalas. vi har vart i borås å firat markus pappa å farmor. ätit så mycket nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. e såååå mätt. men min mage har fått smaka på en underbart god smörgåstårta å en jättegod mintchoklad tårta :)

så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan i en halvtimma innan det e dags för nästa sväng. Eliasson å Martina har bjudit hem oss på badtunnekväll. så vi e ett gäng som ska vara där ikväll å bada tunna å ta några öl. ska bli jättetrevligt. :) jag ska nog hoppa doppet i tunnan. man känner sig inte direkt snygg i bikini nu så här på höstkanten. blek å jävliger... men lite vin ska jag ta med mig å en go jacka, så kan jag sitta å titta på. ett å annat kort kanske jag klickar av me, vem vet...

hörs mer imorn.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0