Herregud!!!

det var bland det värsta jag har sett... nu efter dansen så har jag hunnit med en behövlig dusch å fått i mig kvälle. å nu när jag satte mig i soffan å slängde på Tv:n, så fick jag på tv3. å då var det Anna Ankas nya tv-program som gick. å det e där jag säger "HERREGUD"!!! så hon ser ut i huvet. ser hon inte själv hur hon ser ut med löshåret i. en helt annan nyans på löshåret å så glest, så man ser precis vart hennes egna hår slutar å vart löshåret börjar. alldeles för tjocka slingor å alldeles för lite å inte ens ihopklippt med hennes egna. a, det var bland det värsta jag har sett. Vem fan har slängt på det på henne. å varför säger ingen te henne att det e fruktansvärt fult. det värsta e att hon inte ser det själv.
å hon som har vart så anti fejkgrejer innan, så sitter hon där med illfull fejkfrisyr själv. hahaha :)
a, inget lyft iaf! :) haha
hon e ju fin annars, med sitt naturliga hår. jag fattar verkligen inte hur hon har tänkt här...

jaja, nog med det.

nu ska jag bara slappa resten av kvällen... höres mer imorn.
natti.

Kommentarer
Postat av: michan

Hi hi hi... Du får skriva till Anna Anka och be henne komma till dig så att du kan rätta till eländet! ;)

2010-10-19 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0